the winner is......
 

Capote都是因為你頭髮太醜了,所以我領獎時才不怎麼屌你。


You know, my sister told me that all kids love to get gold stars......


and this is the BIGGEST and the BEST gold star that I have ever had in my life. 




how do i deal with the trophy???


First, I would like to give it a kiss.


Then I'll put it on the table.

 And eat it!!!




i love my husband

 為什麼我越老越漂亮?
 
因為我老公很愛我,而且他是大導演。   

 
Ray
就是他導的喔!


你說對不對嘛!老公~




the young

 我現在覺得Demi太年輕了,而且妳比他更性感。
 阿姊我們在迷霧莊園合作過,還是母子耶!




the Queens

 
Elizabeth II,小妹要不要考慮一下?




the old

 
老妹雖然我當年就在羅馬帝國艷情史看過妳的小屁屁。


過了60妳更辣!








arrow
arrow
    全站熱搜

    craigga 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()